Autel Support Communities
Autel Support Communities
Welcome, Guest     Sign in
Communities > Diagnostic & Analysis System > MaxiDas > haven't used my scanner for a long time,...
haven't used my scanner for a long time, one day decided to update it thru PC, after update, can not change language from chinese to us, and no cars are visible! Please! Need help!

2689 Views 2 Replies Latest reply: 2013-12-10 04:08:35


  •   Level 2   
    (11) points
    YevgeniyKaan
    2013-12-02 03:33:59
     haven't used my scanner for a long time, one day decided to update it thru PC, after update, can not change language from chinese to us, and no cars are visible! Please! Need help!
    Language before update was English, i was using it with no problem, then just didn't use for a while and one day just decided to do an update, and after update the language changed, and no cars are visible!

  •   Level 2   
    (14) points
    Pavel_AT

    2013-12-02 06:14:14

     У Аутеля договорённость  с Autel-russia о русском языке.Твой прибор куплен в китае поэтому после обновления прибор не видит русского а только китайский,так как твой прибор куплен в китае для китайского региона....Лучше избавляйся от этого прибора и бери Launch...
    Сам ожидаю такой прибор с китая....Но почитав форумы что здесь ,что на Кархелпе жалею о покупке, так  как прибор ещё совсем сырой дигностика полное фуфло....Особенно нравиться фраза где говориться обратиться в мануал....Никакой поддержке здесь ты не получишь....
    Пиши тому у кого ты покупал этот прибор....

  •   Level 10   
    (10965) points
    Autel Support

    2013-12-10 04:08:35 (Reply to:YevgeniyKaan)

    Pls provide your serial number or send it to support1@auteltech.net 
1
  Total1 Pages